سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سالن زیبایی شهناز حق شناس

سالن زیبایی فول سرویس شهناز حق شناس ، بهترین سالن زیبایی در اصفهان، مفتخر به ارائه کلیه خدمات زیبایی، اعم از شینیون، گریم عروس، رنگ و لایت مو و انواع کوتاهی های ژورنالی با مدیریت بهترین میکاپ آرتیست اصفهان به شما عزیزان است.

 

تخصصی ترین خدمات کاشت و دیزاین ناخن را در سالن زیبایی شهناز حق شناس تجربه کنید

 

امروز یک انتخاب برای اینکه ناخن‌هایی خوش فرم و زیبا داشته باشیم، کاشت ناخن می‌باشد. کاشت ناخن به علت حساسیت بالا کاری تخصصی بوده و حتما باید با مراجعه به کارشناسان مجرب آن صورت گیرد.

کاشت ناخن یکی از امور تخصصی بوده و اگر به درستی انجام نگیرد همراه با خطراتی برای فرد خواهد بود. دقت و ظرافت در انجام این کار، کارشناسان این امور را متمایز کرده و شما را در انتخاب متخصص آن محدود می‌کند.

بازگشت سلامتی به موهایتان

 

اگر مو های شما بر اثر بی احتیاطی آسیب دیده است، یا به دنبال موهایی کاملا صاف هستید، از موهای مجعد خسته شدید، ما با بهترین روش ها و با کیفیت ترین مواد کراتینه از معتبرترین برند های بزرگ دنیا در بهترین سالن زیبایی اصفهان ، موهای سالم را به شما هدیه خواهیم داد.

بدلیل استفاده از با کیفیت ترین مواد از معتبرترین برندهای اروپایی، حداقل 22 ساعت ماندگاری میکاپ و شینیون و بهره مندی از تجربیات بهترین میکاپ آرتیست اصفهان حفظ سلامت پوست و موی شما را تضمین میکنیم.

اکستنشن مژه به معنی کاشت مژه موقت می باشد. در روش اکستنشن مژه از تارهای مو مصنوعی از جنس ابریشم یا موی انسان بصورت تک به تک به مژه طبیعی با چسب اکستنشن مژه و مواد طبیعی چسبانده می شود، با انجام اکستنشن مژه ضخامت و رنگ مژه ها تغییر می کند استفاده از این روش برای افرادی که اندازه مژه هایشان کمتر از 3 میلی متر است پیشنهاد می شود. ماندگاری این روش حداکثر شش ماه است. تخصصی ترین خدمات اکستنشن مژه را در بهترین سالن زیبایی در اصفهان تجربه کنید.

 بهترین سالن زیبایی در اصفهان برای شما تجربه ای لذت بخش از مدرن ترین خدمات زیبایی و سلامت پوست و مو را در تجربیات بهترین میکاپ آرتیست اصفهان و کادر حرفه‌ای و مجرب در انواع شاخه های زیبایی همچون گریم تخصصی عروس، میکاپ محفلی، شینیون، ناخن آرایی و رنگ و لایت رقم خواهد کرد.